Info centar: +381 (16) 212 155

:: BESPLATNA DOSTAVA ::

Kutak za potrošače

Sve informacije vezane za kupovinu i korišćenje web prodavnice Ljuljaske.rs


Naručivanje

Proizvode koje želite da kupite na Ljuljaske.rs možete naručiti na dva načina: putem sajta (online) ili telefonom.

Kao i u klasičnoj prodavnici, prvo je potrebno da na sajtu pronađete proizvode koje želite da naručite. Pomoću dugmeta “Dodaj u korpu" koje se nalazi na stranici svakog proizvoda, određeni proizvod stavljate u "Korpu". U korpu možete staviti jedan ili više proizvoda.

Kada ste odabrali željene proizvode i želite da pogledate šta ste sve stavili u korpu, kliknite na malu ikonu "Korpa". U "Korpi" možete izabrati koliko komada jednog proizvoda želite da naručite. Takođe, "Korpa" poseduje opciju da određene proizvode izbacite iz nje.

Proizvode iz "Korpe" naručujete klikom na dugme “Nastavi plaćanje”. U koracima koji slede će biti potrebno da navedete podatke o naručiocu, adresu za isporuku i da izaberete način plaćanja. Na poslednjoj stranici procesa naručivanja će vam detaljno biti prikazani svi detalji narudžbenice i iskazani svi troškovi. Tada potvrđujete svoju narudžbenicu ili od nje odustajete.

Klikom na dugme “Izvršite porudžbinu” narudžbenica će biti kreirana i odmah će vam biti poslat email koji sadrži sve elemente vaše narudžbenice. Po kreiranju narudžbenice, pripremu pošiljke možete pratiti putem linka "Vaša strana".


Važna napomena: Pre nego što počnete sa naručivanjem neophodno je da se registrujete. Link "Registracija" se nalazi na vrhu svake stranice sajta. Registracija se obavlja radi identifikacije korisnika i obezbeđivanja privatnosti vaših podataka. Kada se jednom registrujete, svaki sledeći put kada posetite sajt sa istog računara, sistem će vas odmah prepoznati i neće biti potrebno da se svaki put iznova prijavljujete. Ukoliko ne želite da se registrujete i dalje možete kupiti naše proizvode kao gost.

Ukoliko iz bilo kog razloga niste u mogućnosti da naručite željene proizvode putem sajta na raspolaganju vam je naručivanje telefonom.


Plaćanje

Proizvode koje želite da kupite na Ljuljaske.rs možete platiti na sledeće načine: uplatnicom na šalteru ili nalogom za prenos (pravna lica), e-bankingom ili pouzećem. Način plaćanja birate u poslednjem koraku procesa naručivanja.

Plaćanje uplatnicom na šalteru podrazumeva da nakon naručivanja iznos sa narudžbenice uplatite putem opšte uplatnice na šalteru pošte ili bilo koje poslovne banke. Ukoliko kupujete kao pravno lice (firma) na šalteru se popunjava "nalog za prenos".

Plaćanje E-Bankingom podrazumeva da nakon naručivanja, iznos sa narudžbenice uplatite e-bankingom preko svog računara. E-banking je opcija plaćanja koju vam omogućava vaša poslovna banka. Za više informacija konsultujte svoju banku kod koje posedujete tekući račun.

Plaćanje pouzećem podrazumeva plaćanje iznosa sa narudžbenice prilikom preuzimanja pošiljke.
Plaćanje se vrši u gotovom novcu na ruke kuriru koji vam donosi pošiljku.

Neophodne podatke za plaćanje dobijate putem emaila neposredno nakon kreiranja narudžbenice. Takođe, pomenute podatke i detaljne instrukcije u vezi plaćanja možete uvek pogledati na stranici "Vaš nalog". Po evidentiranju vaše uplate, proizvodi sa narudžbenice se pakuju i šalju na adresu za isporuku.

Napomena: Ukoliko ne izvršite plaćanje po narudžbenici u roku od 7 dana od dana njenog kreiranja, ista će biti stornirana i obrisana. Nakon isteka perioda od 7 dana plaćanje po toj narudzbenici nije moguće, ali možete napraviti novu narudžbenicu i izvršiti uplatu po njoj.


Isporuka

Troškovi dostave su besplatni na teritoriji Srbije. Dostavu pošiljka vrše naše partnerske kurirske službe.

Ukupno vreme za koje će vam pošiljka biti poslata (uručena) je 2-5 radnih dana od trenutka evidentiranja vaše narudžbenice. Ljuljaske.rs se trudi da sve pošiljke isporuči i pre vremena ali u određenim slučajevima može doći do zakašnjenja o čemu ćete biti blagovremeno obavešteni.

Kuriri pošiljke donose na adresu za isporuku u periodu od 8-16 h. Molimo Vas da u tom periodu obezbedite da na adresi bude osoba koja može preuzeti pošiljku. Prilikom preuzimanja pošiljke potrebno je da vizuelno pregledate paket da slučajno ne postoje neka vidna oštećenja. Ukoliko primetite da je proizvod možda oštećen, odbijte prijem pošiljke i odmah nas obavestite.

Ukoliko je pošiljka naizgled bez oštećenja slobodno preuzmite pošiljku i potpišite kuriru adresnicu.

Kurir pokušava svaku pošiljku da uruči u dva navrata. Uobičajena praksa je da ukoliko Vas kurir ne pronađe na adresi, da vas pozove na telefon koji ste ostavili prilikom kreiranja narudžbenice i ugovori novi termin isporuke. Ukoliko Vas i tada ne pronađe na adresi, pošiljka će se vratiti nama. Po prijemu pošiljke, kontkatiraćemo Vas kako bi ustanovili razlog neuručenja i dogovorili se o ponovnom slanju.


Reklamacija

U slučaju da imate bilo kakvu reklamaciju na proizvod ili našu uslugu budite slobodni da nas kontaktirate.
Budite sigurni da smo spremni i sposobni da rešimo svaku nastalu situaciju.

Dužnost kupca je da prilikom preuzimanja pošiljke u prisustvu kurira ustanovi kompletnost i fizičku neoštećenost proizvoda koje preuzima, i ukoliko ima nedostataka koje je uočio javi odmah inače će izgubiti prava koja mu u vezi s tim pripadaju. Ukoliko je pregled obavljen kasnije, ili roba ima skrivene nedostatke koji se nisu mogli odmah uočiti, kupac ima rok od sedam dana da o tome obavesti prodavca. Ukoliko na njemu ima vidljivih oštećenja paket ne bi trebalo da preuzmete.

U ovom slučaju molimo Vas da nas pozovite telefonom na broj 016 212 155 ili nam pošaljite e-mail sa svojim podacima (ime, prezime, telefon) na adresu [email protected] i navedete razlog zbog koga ste odbili da preuzmete paket. U najkraćem mogućem roku obavestićemo Vas o daljem postupanju.

Ukoliko ste primili pošiljku i nakon otvaranja kutije ustanovili da isporučena roba ne odgovara naručenoj ili podaci na računu nisu odgovarajući, molimo Vas da nas, najkasnije u roku od 24h od trenutka prijema pošiljke, pozovite telefonom na broj 016 212 155, ili pošaljete e-mail sa svojim podacima (ime, prezime, telefon) na adresu [email protected] i opišete kakav problem imate. U najkraćem mogućem roku obavestićemo Vas o daljem postupanju.

Lola & Co - Ljuljaske.rs je dužna da u toku trajanja garantnog roka popravi ili zameni robu, da umanji cenu ili raskine ugovor. Trajanje garancije za naše proizvode je 24 meseca. Lola & Co (Ljuljaske.rs) je dužna da bez odlaganja, a najkasnije u roku od 7 dana od prijema reklamacije, odgovori potrošaču, sa izjašnjenjem o podnetom zahtevu i predlogom za njegovo rešavanje. Kupac ima pravo na naknadu štete ukoliko proizvod ne može da se popravi a kvar je nastao fabričkim putem ili da traži adekvatnu zamenu za drugi proizvod. Ukoliko se utvrdi da oštećenje na proizvodu nije nastalo fabričkim putem, kupac će biti obavešten o daljem postupku.

Ljuljaske.rs se obavezuje da će isporučiti robu sa kompletnom dokumentacijom i pripadajućom ambalažom. Da bi se ostvarilo pravo na garanciju neophodno je, pri predaji artikla na servis, uz neispravan artikal priložiti svu dokumentaciju koja dolazi uz proizvod, neoštećenu ambalažu, garantni list i original ili kopiju računa kojim se potvrđuje kupovina.

Garancija ne pokriva oštećenja i kvarove nastale nepravilnim i nestručnim rukovanjem i montiranjem proizvoda.


Pravo na odustajanje

U skladu sa važećim Zakonom o zaštiti potrošača, (Sl.gl.RS br.62/2014) obrazac ‘Izjave o odustanku od ugovora’ možete dostaviti na e-mail adresu [email protected] ili na adresu prodavca:

 Lola & Co, Tekstilna 40, 16000 Leskovac, Srbija.

  • Potrošač može u roku od 14 dana od dana zaključenja ugovora na daljinu ili ugovora koji se zaključuje izvan poslovnih prostorija da bez navođenja razloga odustane od ugovora.

  • Potrošač na našoj web prodavnici ostvaruje pravo na odustanak od ugovora zaključenog na daljinu, odnosno izvan poslovnih prostorija izjavom o odustanku od ugovora ukoliko je poslao prodavcu u roku od 14 dana od dana kada je roba dospela u državinu kupca, odnosno trećeg lica koje je odredio kupac a koje nije prevoznik.

  • Kupac snosi troškove koji nastaju pri vraćanju robe. Robu je potrebno u originalnoj ambalaži dostaviti na adresu Lola & Co, Tekstilna 40, 16000 Leskovac, Srbija.

  • Proizvodi moraju biti nekorišćeni, neoštećeni i u originalnoj ambalaži, sa svim dodacima i sa svim komponentama, mora biti priložen originalni račun i obrazac - izjava o odustanku od ugovora.

  • Odustajanjem od ugovora oslobađate se svih obaveza, osim obaveze plaćanja troškova vezanih za slanje robe koja se vraća usled odustanka od ugovora.

  • Ako potrošač ostvari pravo na odustanak od ugovora, smatra se da ugovor nije ni zaključen i nastaju obaveze propisane čl. 34 i 35 ovog zakona.

  • Trgovac je dužan da potrošaču bez odlaganja vrati iznos koji je potrošač platio po osnovu ugovora, a najkasnije u roku od 14 dana od dana prijema izjave o odustanku.

  • Obrazac Izjave o odustanku od ugovora možete preuzeti OVDE.